fogyókúra&hajhullás – Orvos válaszol – családorvos

Orvos válaszol

családorvos
Dr. Gurka Ilona
fogyókúra&hajhullás

Tisztelt Doktor N?!
A mandulám kivétele után nagyon meghíztam.Két éve már a kilencven kilót is
elértem! Tavaly el?tt a Xenical nevezet? gyógyszer segítségével lefogytam
húsz kilót, de mára már nyolcat visszahíztam. Érettségi el?tt a hajam a
fejem tetején kihullott. A szakemberekn szerint úgynevezett férfias
kopaszodás! Segíteni nem tudott rajtam senki a négy év alatt, pedig már
szinte minden féle orvosnál jártam. A kérdésem az volna, vajon van e valami
összefüggés az elhízás és a hajhullás között. Ha tud tanácsolni valamit
nagyon megköszönném!
Üdvözlettel Viktória

2001-11-19 15:01:45


A hajhullása és az elhízása nagy valószínûséggel hormonális eredetû
betegségre utal. Ebben az irányban, ha még nem történt meg a kivizsgálás,
kérem keresse fel belgyógyászát, vagy endokrinológus szakorvost. Ha már
volt ezeknél az orvosoknál, kérem írja meg, mi volt a diagnózis, hogy
egyénreszabott terápiáját ki tudjuk alakítani és kérem, bízzon magában,
hogy megtaláluk a megfelelõ segítséget.

tisztelettel:

dr. gurka ilona