Orvos válaszol

Potenciazavar
Dr. Török Alexander
Fehér folyás

Tiszteletem!

Azért fordulok ilyen internetes segítségért, mert külföldön élek és az itteni orvosok (Nagy-Britannia) teljesen leírták magukat elöttem mert egy közel 3 éves problémát nem tudnak megoldani és mivel két éve engem is érint a dolog én töretlen?l eröltettem az orvosi kivizsgálatokra járást de eredménytelen?l mert mindeddig nem találtak semmit mindig azt mondták, hogy mindketten egészségesek vagyunk.

Az lenne a problémám,két éve van egy párom de már az els? eggyütlét alkalmával észrevettem, hogy a bugyiján er?s sárgás barnás váladék van.
Elöttem egyetlen ember volt az életében de már az els? alkalom után lett neki ilyen de nem beszélt senkivel err?l.
A szüleivel nincs meg az a kontaktusa ami kellene ilyen téren és mindaddig amig nem találkoztunk azt hitte, hogy ez egy normális dolog.
Sokszor fájdalmas neki a szex és a szeméremajkai mellett fehéres szin? váladék van ami a bugyira ker?lve kés?bb barnás sárga színt kap. A szeméremajkai mellett oldalt állandóan piros, a huvelye is.
A huvelyének fura a normálistól eltér? a szaga és a hüvelyben is lehet látni a fehéres váladékot.
Sokszor a pisil?nyílása is fáj és amikor pisil akkor meg rettenetes fájdalmakkal küzd.
Volt úgy, hogy a veséje is nagyon fájt neki.
Minden ilyen alkkalommal el lett menve orvoshoz el lett mondva a torténet de semmi adtak egy antibiotikumot neki (nekem nem) és ennyi.
Már voltunk itt Glasgowban egy speciális szexuális betegségekkel foglalkozó klinikán mindketten. Három hét múlva sms-ben közölték hogy makk egészségesek vagyunk. De persze adtak egy-egy antibiotikumot mindkett?nknek és nem lehetett két hétig szeretkezni.
Persze közben és utána is minden a régi a folyása megmaradt.

Mivel a barátn?m és nem csaljuk egymást ezért óvszer nélkül is szeretkezünk és én is egy id? után elkaptam.
A péniszem makk részén fehér túrós váladék
keletkezett ami nagyon alapos er?s dörzsöléssel jön csak le.
Mindamellett sokszor nagyon érzékeny lett és piros kis dudorszerüségek is el?jöttek.
Ha huzamosabb ideig tehát több hónapig használom vele az óvszert akkor a tünetek nálam elmúlnak.

Az itteni orvosok azt mondták neki hogy a folyása teljesen normális, volt lehet?ségem pár alkalommal bemenni vele eggyütt a rendelésre és mondtam az orvosnak, hogy pedig ez nem normális de ennek ellenére csak a pisijét vizsgálta meg egy laknusz papírral és egy színskáláról leolvasta, hogy az adott színhez milyen antibiotikumot adjon.
Szerintem ezt nem így kellene.

Kérem adjon valami tanácsot vagy ötletet mit tehetnénk mert ez az állapot felemészti a kapcsolatunkat én féltem ?t és magamat is, hogy ez nagyon megviseli az egészségi állapotunkat.

Köszönöm el?re is!

2007-02-11 10:42:51

Megértem az aggodalmait,de korrekt választ csak vizsgálatok után lehet természetesen adni.Az sajnos képtelenség,hogy több orvos is vizsgálta,és most egy levél alapján gyógykezelési tanácsot adjak. Azt tudom javasolni,hogy nõgyógyászhoz forduljon a barátnõje. Üdv Dr.Török