új kérdés

Orvos válaszol

szülész-nõgyógyász
Dr. Petróczi István
Escapelle után Lyndinette

Tisztelt Doktor Úr!

30 éves vagyok, kb. 2,5 hónapja hagytam abba a Lyndinette 20 fogamzásgátló tabletta szedését közel 10 év után.
Egy hete együtt voltam a barátommal és lecsúszott az óvszer, ezért másnap felirattam sürgősségi fogamzásgátlót (Escapelle). Elméletileg aznap kellett volna megjönne a menstruáciomnak, de az csak tegnap este jött meg (32 nap után)
Úgy döntöttem, hogy inkább visszatérek a rendes fogamzásgátló tabletta szedéséhez. Elkezdhetem azt most a menstruáciom 3. napján is? Befolyásol valamit hogy egy hete bevettem az Escapelle-t?
Válaszát előre is köszönöm!

2015-11-25 22:38:31

Igen! Nyugodtan kezdje el. Így biztonságban lesz.
Olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István